Zwroty i reklamacje

ZWROT
(ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie AMELL produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, otrzymany produkt należy odesłać na adres:

AMELL

ul. Szczytna 8
87-100 Toruń 

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia oraz paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.

Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.

 

Formy zwrotu środków m.in. w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego."




POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie jest odpowiedni - zastosowanie ma procedura zwrotu.

Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem - niezwłocznie skontaktuj się z nami, a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

 

REKLAMACJA

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru, otrzymany produkt należy odesłać na adres:

AMELL

ul. Szczytna 8
87-100 Toruń

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem.

Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Amell zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazany przez Klienta rachunek.


POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY


Amell ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z Nami tel: +48 792-088-999

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium